۱۳۹۷ تیر ۲۰, چهارشنبه

میز مدیریتی و کنفرانس


میز مدیریتی و کنفرانس

میز مدیریتی و کنفرانس نوژن
چگونه مبلمان اداری و میز مدیریتی و کنفرانس  دفاتر مدیریت خود  را تجهیز کنیم
طراحی داخلی اتاق مدیریت یک از مهم ترین بخشهای طراحی داخلی ادارات وشرکتهای خصوصی میباشد.که طراحی داخلی اتاق مدیریت یکی از این موارد هست.انتخاب میز مدیریت و میز کنفرانس مناسب وهمخوان با اتاق مدیریت میتواند در شان ومنزلت این بخش از سازمان مناسب عمل کند.
که با انتخاب صحیح این موارد میتوانیم به موضوع مورد نظر دست پیدا کنیم.میز های مدیریت وکنفرانس باید از یک استاندارد مناسب همراه با ارگونومی انسانی خوبی برخودار باشد که در حین کار از خستگی زود هنگام جلوگیری کند وضمن اینکه باید زیبایی وشکیل بودن خود را حفظ کند وبدلیل سمت مدیریتی که دارد باید به لحاظ زیبایی و عرض و طول مناسب که دارد با شرایط استفاده مدیریت همخوان باشد.
انتخاب میزهای مدیریت میتواند بصورت سلیقه ای باشد ویا اینکه شخص مدیر با توجه به استانداردهایی که در ذهن خود دارد نسبت به انتخاب اقدام کند بعنوان مثال به طور میانگین عرض های میز مدیریت حدود 75 الی 90 سانتیمتر و طول این میزها برابر 200 سانتیمترو ارتفاع اینگونه میزها بین 75 الی 80  میباشد که البته این سایزها بصورت کلی میباشد وباتوجه شرایط خاص این ابعاد میتواند متغیر باشد
انواع مختلف میز مدیریتی و کنفرانس
این گونه میزها در دو نوع مختلف سبک کلاسیک ومدرن طراحی میشوند.که بسته به فضای محل کاری که موجود میباشد باید انتخاب صحیحی انجام شود تا بتواند یک هارمونی مناسب در دفتر کار حاصل شود
مواد ومتریال مورد استفاده در میز مدیریتی و کنفرانس
در انتخاب نو ع متریال ومواد که میزهای موجود بازار معولا از ام دی اف های با تراکم مناسب وروکش های رنگی مختلفی استفاده شده.که انتخاب رنگ از بین کالیته های رنگ در حین انتخاب نقش بسیار مهمی در جلوه مناسب میز وهمخوانی آن رنگ با اتاق مدیریت مربوطه میتواند بازی کند.
نحوه چیدمان میز های مدیریت وکنفرانس
با توجه به محل پنجره در اتاق مدیریت ودید اتاق مدیریت نسبت به فضای اظراف خود ونسبت به درب ورودی اتاق باید نسبت به نوع ونحوه چیدمان این گونه میزها اقدام کرد.
میزهای مدیریتی معمولا دارای ال میز میباشند که بتوانیم از این قسمتها استفاده کاربردی تر بکنیم وفضای بیشتری روی سطح میز به ما بدهد وال میز به چه سمتی باشد مهم است واینکه در زمان خرید باید به این نکات توجه کافی کرد
میز کنفرانس مدیریت
میز کنفرانس اداری اتاق مدیریت انواغ مختلفی دارند برای مثال میزهای کنفرانس  مدیریت4 نفره . 6نفره و8نفره ویا بیشتر که میتواند یک سر آن به میز مدیریت متصل شود ویا اینکه از هر دو طرف با توجه به فضای مورد نیاز بیشتر میتواند در وسط اتاق باشد ودراطراف ان براحتی بتوان گردشگاهی مناسب را ایجاد کرد.که در انتخاب اینگونه میزها باید به تعداد استفاده کنندگان احتمالی و نوع متریال ونوع رنگ بندی روکش های موجود شرکت دقت کافی بعمل آورد.
تعهد وگارانتی میز های مدیریت وکنفرانس
شرکت مبلمان اداری نوژن نسبت به تعهدی که دارد این عقیده را دارد که پس از فروش محصولات نسبت به خدمات آن اقدام میکند و بازدیدهای دوره ای از پروژه های بعمل می آورد ونسبت به مشکلات احتمالی که برای مشتریان محترم ایجاد شده مشاوره واقدام مناسب را به عمل میآورد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر